Веселі нотки

Музичний керівник: Приходько Ольга Костянтинівна/Files/images/ber20/muzichna/изображение_viber_2020-03-24_20-16-11.jpg

/Files/images/mart/khor_detej_1.png

Доброго дня,дорогі малята та їх батьки! Мене звуть Ольга Костянтинівна Приходько. Я дуже люблю музику і творчість,люблю діточок та буду ділитися своєю любов"ю до музики та навчати вас сприймати та розуміти її,співати,танцювати та ще багато цікавинок чекає на вас.

Найперша порада дорослим:

Співайте! Якщо ви соромитесь свого співу, робіть це , коли ви наодинці з малюком (діти - поблажливі й вдячні слухачі). Співайте немовляті із самого народження. Навіть якщо ви трохи фальшуєте.

Краще співати - дитячі пісеньки, традиційний репертуар , який дуже багатий. Якщо ви не пам'ятаєте жодної пісні, знайдіть диск і слухайте їх доти, поки не запам'ятаєте слова. Важливо, щоб дитина поступово засвоїла кілька простих мелодій, які й стануть для неї першим кроком у світ музики.

Виберіть пісню, яка вам до вподоби, і співайте її дитині на сон прийдешній. Робіть це хоча б раз на день. Співайте її зі словами і без слів. Не забувайте, що слова - лише доповнення до музики. Бажано, щоб маля чуло, як ви співаєте без слів. Це дуже важливо.

Давайте дітям можливість слухати музику,

Музичний репертуар, методи, прийоми, форми організації музичної діяльності дітей направлені на розвиток взаємозв'язку емоційної чуйності, мислення і уяви дошкільників, активізацію проявів творчості.

Творче сприйняття музики дітьми сприяє їх загальному інтелектуальному і емоційному розвитку. Сприйняття музичної форми припускає активність таких розумових операцій, як порівняння, зіставлення, виділення рис загального і різного та ін., словник дітей збагачується словами і виразами, що характеризують настрої, відчуття, передані в музиці.

/Files/images/mart/2.png

Основний принцип побудови програми нашого садочка - тематичний, дозволяє розкрити дітям мову музики і зв'язок мистецтва з життям; систематизує знання, сприяє підтримці інтересу до знань.

1 тема- «Музика виражає настрої, відчуття, характер людей» є такою, що веде, наскрізною темою програми. Діти вчаться розрізняти відтінки настроїв. У молодшому віці слухають твори веселі, жартівливі, спокійні, сумні;

у старшому віці – тривожні, схвильовані, таємничі, скорботні, рішучі. Розвивається «словник емоцій».

2 тема- «Пісня, танець, марш». Діти накопичують досвід уявлень про первинні жанри.

3 тема- «Музика розповідає про тварин і птахів», дає уявлення про зображувальність музики, засобах музичної виразності. Контрастне зіставлення п'єс дозволяє розвивати образну мову, проявляти творчість (передавати в танцювальних образних рухах характерні риси образів, персонажів, інсценувати п'єси, зображати у малюнку).

4 тема- «Природа і музика» . Включає твори, в яких виражені настрої, співзвучні тій або іншій картині природи, порі року, дня. На різних зіставленнях дітям легко розрізняти виразні засоби музики і інших мистецтв (поезії, живопису, танцю), знаходити риси схожості і відмінності настроїв, співзвучно музиці передавати образи природи в малюнку, рухах, оркестровці. У дітей розвиваються естетичні відчуття, образна мова (застосування епітетів, метафор, порівнянь).

5 тема- «Казка в музиці» знайомить з різними п'єсами класичної музики,які діти інсценують, передають характер персонажів в танцювальних образних рухах, пантомімі, малюнках. Тема розвиває уявлення дітей про зв'язки мовних і музичних інтонацій, творчу уяву.

6 тема- «Музичні інструменти та іграшки» знайомить дітей з творами, що імітують наслідування музичних інструментів (тамбурину, гармоніці, музичній табакерці, дзвіночкам, шарманці і так далі), а також з музичними інструментами симфонічного оркестру і народними інструментами.

Заняття- основна форма організації, в якій вирішуються завдання формування основ музичної культури дітей. Всі види занять варіюються залежно від віку і рівня розвитку музичної культури дітей. Репертуар програми дозволяє вибудовувати заняття навколо якоїсь теми, об'єднувати сюжетом, казкою, грою. Розвиток образної мови дітей припускає використання віршів, казкових сюжетів. Сюжетні заняття розковують дітей, сприяють прояву їх творчості в різних видах музичної і художньої діяльності. Тому необхідний взаємозв'язок занять з музичного виховання, образотворчої діяльності, розвитку мови, пізнавальних, занять з хореографії.

Для формування основ музичної культури дітей важливо, щоб музика звучала в найрізноманітніших ситуаціях повсякденного життя дошкільного навчального закладу. Це - слухання знайомих і улюблених музичних творів, музичні ігри-подорожі, ігри-казки, звучання музики фоном під час тихих ігор, малювання, проведення тематичних музичних вечорів, бесід-концертів, театральних постановок, святкових ранків.

Необхідно, щоб музика звучала і в сім'ї. Важливо, щоб дитина відчувала зацікавлене ставлення до музики близьких йому дорослих людей. Педагогам необхідно переконати батьків, що тільки зацікавленістю можна добитися успіху в музичному розвитку дітей і, як зараз стверджують учені й лікарі , музика є одним із головних засобів у лікуванні, створенні гармонії і рівноваги в тілі і розумі.

Сьогодні ми з вами поговоримо про дитячі пісні. Які вони бувають? Бувають веселими,бадьорими,жартівливими,колискові...Які ще пісні ви знаєте? Народні,сучасні.Хто знає ще? Напішіть мені,будь ласка) Бажаю познайомити вас з дуже веселими українськими піснями--переходьте за посиланням. Зможете їх вивчити?

https://www.youtube.com/watch?v=2ymU2QdzklM

Написати пісню нам допомогають нотки.

ДОЯ - нотка «До» - дорога від рідного порога

У цей садок дитячий, у веселий нотний дім,

А як настане вечір і сонечко зайде.

То всіх оця дорога додому поведе

/Files/images/mart/i_012.png

/Files/images/mart/i_012.png РЕ теплий дощик ЧеРЕпаха з парасолькою гуляє,ЧеРЕпаха під дощинки вміло панцир підставляє,"Ти січи і лійся,дощик,ЧеРЕпаха зварить тобі борщик!"

/Files/images/mart/i_008.png МІ

Місяць у місті свиту замовляє.

З Місяця кравчик

мірочку знімає.

Буде пошита свита аж за місяць.- Чому аж за місяць?-питається Місяць.

/Files/images/mart/i_014.png ФА

Фарбували фарби двері,сфарбувались до вечері.Хочуть їсти-пригощатись,хочуть фантиками гратись.

/Files/images/mart/i_006.png СОЛЬ

Соль коротке, як пароль.Як візьму я нотуСОЛЬ,СОЛЬповторить соловейі покличе в сад дітей.

/Files/images/mart/i_018.png ЛЯ

Курка кудкудакала,лялька ля-ля-лякала.

/Files/images/mart/i_016.png СІ

Сірників сімейка цілау коробці торохтіла:- Ні в неділю, ні у буденьз дітьми гратися не будем!

/Files/images/mart/цветі.gif А зараз попросіть вашіх батьків прочитати вам віршік--чи зможете ви знайти назви нот у ньому?

Хто я? Не ведмідь, нелялька,

І не тигренятко,

Я - нафабриці пошита

Іграшка-малятко.

Маюфарби гарні, ними

Малювати можна,

Знають всі, який із мене

Добрий є художник!

Хоч глядач є вередливий,

Та до мене - милостивий,

Бо я - не ведмідь, нелялька,

І не тигренятко,

Я - нафабриці пошита

Іграшка-малятко.

У цієї ссилочці ви маєте змогу познайомитись з ще однією пісенькой про нотки--хто запам'ятав назви?

https://www.youtube.com/watch?v=qkr6qgtzLkQ&list=PLItmRrD7Ae1Rra2kANPRUHINZD34Or0CB&index=2

А зараз пропоную вам потанцювати.Співайте разом з дівчатами!А ваші батьки можуть зробити відео,як ви танцюєте та співаєте.Чекаємо на ваші відео!

https://www.youtube.com/watch?v=jAd4pYDM1T8&feature=emb_title

Ось ми й познайомились з нотками,малята.Чекаю на ваші відео!/Files/images/mart/khor_detej_1.pngwym-1585652563132

Кiлькiсть переглядiв: 1081